Pages

Monday, June 1, 2009

Congratulations, Jian He! 恭喜,坚赫同学!

One of our JSP standard 2 students, Jian He won the consolation prize in the Redtone ICT Chinese essay writing competition. He is the only student from Penang state had won the prize. Congratulations to Jian He and keep up the good work!

恭喜,坚赫同学!
坚赫同学 (槟城明新小学, MRC Relau 读书乐二年级学生)荣获华教Redtone ICT "我的梦想世界"华小网上图文创意写作赛 安慰奖..!

坚赫同学是槟州唯一获奖的学生. 加油! 再接再厉哦!

http://www.redtone-ict.com.my/mydreamworld/index.html

入选作品
参赛者: 罗坚赫
学校: SJK(C) MIN SIN
组别: 甲组:一至三年级

作品内容


一直以来,我的梦想就是成为小孩子们心目中的英雄。

我希望自己可以走入卡通世界<本十号>,和主角共同合力消灭怪兽。在那里,我拥有特别功能的手表。当用力一按,我就会转身一变,成为奇形怪状的超人物。这样,我就可以打倒怪兽,保护人们。

最后,我希望我的梦想世界可以成真。

0 comments:

Post a Comment